• Masz prawo zwrócić produkty w ciagu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
  • Paczkę ze zwracanymi produktami należy nadać na własny koszt. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika.
  • Po dotarciu przesyłki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu, jednak będziemy wdzięczni kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasze produkty.

Jak zwrócić produkty?

  1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu produktów - FORMULARZ
  2. Bezpiecznie zapakuj zwracane produkty. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
  3. Wyślij paczkę dowolną formą wysyłki na adres:
    Teabag Joanna Szałek,
    ul. Hawelańska 15/32,
    61-625 Poznań
    tel. +48 510 576 490
  4. Zwrócimy pieniądze na podane konto w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki do naszej siedziby.
  5. Więcej informacji na temat polityki zwrotów można znaleźć w naszym Regulaminie

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że jest on niezgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, zawiera wady fabryczne lub produkt został uszkodzony, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  2. W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy odesłać produkt wraz z załączonym formularzem (FORMULARZ) na adres:
    Teabag Joanna Szałek,
    ul. Hawelańska 15/32,
    61-625 Poznań
    tel. +48 510 576 490
  3. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  4. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi ani wymianie, jeżeli wykonanie nie spełnia Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami na sklep@teabag.pl